Tecnoempleo
Empresa contratante: Nextret
Salario: Entre 21000 Euros y 24000 Euros Bruto/año
Helpdesk – Anglès elevat en Barcelona.
A NexTReT tenim una vacant com a Helpdesk amb nivell alt dangls per unir-se al nostre equip de treball.
-Funcions Helpdesk:
o Punt de contacte amb lusuari (Autoservei, correu i telfon)
o Registre, categoritzaci, prioritzaci i Seguiment dels tiquets
o Resoluci en remot i escalat a segon nivell si PROCEDEIX
-Estem pensant en una persona habituada a treballar en serveis basats en SLA.
-Amb disponibilitat dhorari a Torns, de dilluns a divendres, Dins la franja horria de 8h. a 18 h.
-Lloc de treball: Montornes o St.Cugat
– Ofeim:
Salari: 21.000 a 23.000 Bruts Anuals
Contracte dobra i servei.
Requisitos:
Coneixement Tcnics Imprescindibles:
-Coneixement en ls deines de ticketing
-Experincia en atenci de trucades i tracte amb lusuari
-Habilitats comunicatives
-Experincia en el tractament dincidncies en lentorn de microinformtica
-Tracte afable
-Orientat a el client
-Experiencia mnima de 1 ao de soporte al usuario
-Angls imprescindible (Nivell C2 o Nadiu)
-Cotxe propi (realitzar desplaaments entre Montornes i St.Cugat)
Coneixements Tcnics Desitjables:
-ITIL Foundation
microinformatica,
Por favor, para apuntarte a este trabajo visita www.tecnoempleo.com.